Dystrybucja wymaga zarządzania

dystrybucja i zarządzanieStanowisko kierownicze to przede wszystkim decyzyjność. Nie sposób o wszystkim decydować samemu, potrzebny jest ku temu zespół i zaufanie do współpracowników. Kierownik powinien umieć wypracować w zespole określone zasady. Dystrybucja zarówno w sklepie, magazynie jak i firmie produkcyjnej wymaga osoby zarządzającej.

Temu służy stanowisko kierownika dystrybucji logistyki. To odpowiedzialna praca do której zatrudniani są przede wszystkim logistycy z wykształcenia, posiadający bagaż doświadczeń, pozwalających uniknąć pomyłek i opóźnień. W tej pracy nie ma miejsca na urlop, pomyłki, czy choroby. Oczywiście będąc pracownikiem przedsiębiorstwa, mamy prawo wybrać urlop wypoczynkowy czy pochorować się, jednak stanowisko to nie może zostać bez osoby odpowiedzialnej.

Na czas każdej nieobecności niezbędne jest wyznaczenie zastępcy kierownika dystrybucji logistyki, najlepiej przeszkolonego i wdrożonego w ten rodzaj pracy. Planowanie ruchu produktów, dbałość o ich terminową dostawę jak również termin przydatności do użycia, co istotne jest zwłaszcza w przypadku wyrobów spożywczych to nie lada wyzwanie dla każdego logistyka.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *