Głównym celem stanowiska kierownika ds. dystrybucji i logistyki jest kierowanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie zgodnie z oczekiwaniami klientów (kierownik ds. dystrybucji i logistyki Białystok).

Do podstawowych obowiązków kierownika należą:

  • nadzór nad pracą podległego personelu,
  • kierowanie centrum logistycznym,
  • prowadzenie negocjacji i koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcami,
  • sporządzanie planów i harmonizacja terminów dostaw towarów,
  • kontrola kosztów zbytu i eksportu,
  • współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów.

Najważniejszymi kompetencjami zawodowymi na tym stanowisku są:

  • świadomość kosztowa,
  • umiejętności organizacyjne,
  • umiejętności taktyczne,
  • umiejętność zarządzania budżetem,
  • umiejętność kierowania kapitałem ludzkim,
  • umiejętności biznesowe,
  • znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki,
  • wiedza o zarządzaniu i administracji,
  • zdolności organizacyjne,
  • inicjatywa / przedsiębiorczość.

Do najczęściej spotykanych wymagań rekrutacyjnych należą z kolei:

  • wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne, transport, logistyka),
  • kilkuletnie doświadczenie w dziale logistyki na kierowniczym stanowisku,
  • koordynacja prac związanych z kontrolami i audytami zewnętrznymi,
  • znajomość systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.