O stanowisku
Głównym celem stanowiska kierownika ds. dystrybucji i logistyki jest kierowanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie zgodnie z oczekiwaniami klientów (kierownik ds. dystrybucji i logistyki Białystok).
Do podstawowych obowiązków kierownika należą:
- nadzór nad pracą podległego personelu,
- kierowanie centrum logistycznym,
- prowadzenie negocjacji i koordynacja kontaktów firmy z klientami, partnerami i dostawcami,
- sporządzanie planów i harmonizacja terminów dostaw towarów,
- kontrola kosztów zbytu i eksportu,
- współpraca z innymi działami w opracowaniu strategii sprzedaży i zaopatrzenia kontrahentów.
Najważniejszymi kompetencjami zawodowymi na tym stanowisku są:
- świadomość kosztowa,
- umiejętności organizacyjne,
- umiejętności taktyczne,
- umiejętność zarządzania budżetem,
- umiejętność kierowania kapitałem ludzkim,
- umiejętności biznesowe,
- znajomość zagadnień dystrybucji i logistyki,
- wiedza o zarządzaniu i administracji,
- zdolności organizacyjne,
- inicjatywa / przedsiębiorczość.
Do najczęściej spotykanych wymagań rekrutacyjnych należą z kolei:
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub techniczne, transport, logistyka),
- kilkuletnie doświadczenie w dziale logistyki na kierowniczym stanowisku,
- koordynacja prac związanych z kontrolami i audytami zewnętrznymi,
- znajomość systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne
Zostaw odpowiedź