PKP INTERCITY REMTRAK jest częścią Grupy Kapitałowej PKP IC i stanowi centrum kompetencji w zakresie napraw i modernizacji wagonów pasażerskich i lokomotyw. Zatrudniamy ponad 900 osób w 3 Zakładach Produkcyjnych – Warszawa Grochów, Libiszów, Opole oraz w Biurach Spółki w Libiszowie k Opoczna i Warszawie.

Dyrektor Biura Zakupów i Logistyki
Libiszów k. Opoczna
Opis stanowiska
  • Wdrożenie najlepszych praktyk rynkowych w zakresie zakupów i gospodarki magazynowej w tym platformy zakupowej 
  • Prowadzenie negocjacji handlowych i  zawieranie  umów z kluczowymi dostawcami materiałów i usług;
  • Opracowywanie i aktualizowanie centralnego „drzewa” kategorii zakupowych
  • Tworzenie planu zakupów we współpracy z pionem produkcji
  • Nadzór nad realizacją procesów operacyjnych związanych z zakupem towarów i usług  
  • Analiza i podnoszenie efektywności procesu zakupowego
  • Zarządzanie gospodarką magazynową i logistyką wewnętrzną w Spółce
  • Zarządzanie rozproszonym terytorialnie Zespołem
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe – preferowane techniczne/logistyka
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w tym co najmniej 3 lata na stanowisku menedżerskim w obszarze zakupów/logistyki/SCM
  • Doświadczenie we wdrażaniu polityki zakupowej oraz systemów e-procurement
  • Wysoki poziom kompetencji społecznych – negocjacje, współpraca, komunikacja
  • Bardzo dobra organizacja pracy  
  • Duże zdolności przywódcze – praca z rozproszonym zespołem, wdrażanie rynkowych standardów pracy
  • Mobilność w zakresie przemieszczania się między lokalizacjami
Oferujemy
  • Zatrudnienie w rosnącej i przyszłościowej branży kolejowej
  • Możliwość spełnienia ambicji zawodowych i wdrożenia w praktyce swojej wiedzy i doświadczenia
  • Unikalny benefit w postaci ulg na przejazdy kolejowe (bilet na pendolino tylko 24,50)
  • Dobry klimat do pracy z jasno postawionymi celami biznesowymi
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.