Manager kontroli stocku
ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i wiodącym operatorem w dedykowanej logistyce kontraktowej dla branży retail (tradycyjne i specjalistyczne sieci handlowe), odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Zapewnia klientom pełne wsparcie w efektywnym zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. ID Logistics obsługuje klientów w 13 centrach logistycznych o łącznej powierzchni magazynowej blisko 370 tys. mkw., posiada też 2 oddziały transportowe. Obecnie firma zatrudnia ok. 3 000 osób. Siedziba główna mieści się w Katowicach. Więcej informacji na:
www.id-logistics.com/pl
www.id-logistics.com/pl
Manager kontroli stocku
Miejsce pracy: Zgorzelec
Dołącz do naszego zespołu w nowej lokalizacji
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
- optymalizacja organizacji procesów magazynowych
- współpraca z Managerami pozostałych aktywności w celu optymalnego wykorzystania zasobów
- dążenie do ciągłego postępu w realizacji oczekiwań i satysfakcji Klienta
- uzupełnianie, raportowanie, analizowanie, spisywanie dokumentacji i wskaźników KPI’s oraz terminowe sporządzania raportów i analiz wymaganych przez Przełożonych i Klienta
- analizowanie i dokonywanie korekt historii ruchów magazynowych przy wykorzystaniu modułów systemu
- koordynacja procesów między działami w zakresie wymogów Klienta pod względem kontroli przemieszczeń asortymentu oraz zgłaszanie konieczności wykonania takich działań
- zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
- dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
- motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
- przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
- współpraca z innymi działami
- zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
Kompetencje, których szukamy:
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w centrum dystrybucyjnym
- mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku logistyka/zarządzanie
- znajomość j. angielskiego umożliwiającego komunikację (B1)
- gotowość do odbycia szkoleń w innych lokalizacjach firmy (na etapie wdrożenia)
- umiejętności organizacyjne i kierownicze
- znajomość pakietu MS Office (w tym Excel)
- praktyczna znajomość metod projakościowych, zasad BHP oraz podstaw prawa pracy
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- komunikatywność, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
- umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność
Dołącz do naszego zespołu, podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem a my w zamian zapewnimy Ci szereg korzyści, m.in.:
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
- bogaty pakiet socjalny
- grupowe ubezpieczenie na życie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- umowa o pracę
- rozwój zawodowy w strukturach firmy
- bardzo dobre warunki pracy - nowy magazyn
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Podobne ogłoszenia:
31 Marca 2021
Zastępca Kierownika Platformy / Zastępca Kierownika Regionalnego Centrum Dystrybucji
Firma: Bakoma Sp. z o. o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne uczestnictwo w działaniach operacyjnych związanych z efektywnym funkcjonowaniem oddziału. Udział w planowaniu działań sprzedażowych oraz działań promocyjnych. Pozyskiwanie i utrzymywanie...
Więcej