Podejmowanie decyzji

Podejmowanie decyzji

Na każdym stanowisku kierowniczym kluczowe zadania to podejmowanie decyzji. Kierownik dystrybucji logistyki podejmuje decyzje rzutujące na wiele więcej niżeli tylko zakres logistyki, stąd też decyzje te winny być wyważone. Bez wątpienia potrzebna jest ku temu rozległa, wszechstronna wiedza o konsekwencjach danej decyzji i konieczność przewidywania skutków ewentualności popełnienia błędu.

Część osób taka odpowiedzialność może przytłaczać. Dla innych to okazja do sprawdzenia samego siebie i bycia dumnym z własnej kompetencji, gdy decyzja została podjęta prawidłowo. Zwykle kierownik dystrybucji logistyki decyzje musi podejmować szybko, wręcz błyskawicznie. Zanim więc zaczniemy starać się o pracę na kierowniczym stanowisku, musimy przemyśleć czy podołamy tym zadaniom, czy będziemy gotowi na odwagę, podjąć ryzyko i zdecydować.

Wbrew pozorom osoby młode wcale nie są złym wyborem na tym stanowisku. Owszem staż pracy przekłada się na dojrzałość i doświadczenie, jednak czasem bagaż doświadczeń bardziej nas hamuje, niżeli pomaga w podejmowaniu odpowiednich decyzji i wydawaniu adekwatnych dyspozycji do potrzeb.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.