Każda osoba, która pragnie podjąć zatrudnienie w charakterze kierownika ds. dystrybucji i logistyki prędzej lub później będzie musiała dostarczyć do pracodawcy niezbędne dokumenty rekrutacyjne, na które zazwyczaj składa się życiorys (CV) i list motywacyjny. O ile list motywacyjny jest swoistym uzupełnieniem życiorysu, który nie zawsze jest wymagany, o tyle curriculum vitae to najbardziej podstawowy dokument, bez którego na rynku pracy ani rusz, kierownik ds. dystrybucji i logistyki Legnica.

CV stanowi pierwszą wizytówkę kandydata przed potencjalnym pracodawcą i służy do wstępnej oceny jego osoby. W swoim CV kandydat powinien zaciekawić pracodawcę swoimi kwalifikacjami i umiejętnie przedstawić swoją osobę. Dobre CV musi być zwięzłe i estetycznie napisane.

PODSTAWOWE ZASADY SPORZĄDZANIA CV:

  1. format A4, biały papier, maksymalna objętość 2 strony;
  2. uporządkowany tekst, wypunktowane najważniejsze informacje;
  3. życiorys powinien być skierowany do właściwego pracodawcy i napisany pod kątem pracy na stanowisku kierownika;
  4. informacje zawarte w CV muszą być zgodne z prawdą.

ELEMENTY DOBREGO CV:

  1. dane osobowe (imię, nazwisko, adres);
  2. wykształcenie – należy podać pełną nazwę szkoły i/lub uczelni wraz z wydziałem, kierunkiem, specjalizacją;
  3. doświadczenie zawodowe – poprzednie miejsca pracy, stanowisko i zakres obowiązków oraz ważniejsze zadania, które wchodziły w zakres pracy;
  4. sukcesy zawodowe;
  5. znajomość języków obcych;
  6. obsługa komputera – w jakim stopniu i jakie programy kandydat potrafi obsługiwać;
  7. dodatkowe umiejętności przydatne w pracy- obsługa urządzeń biurowych, maszynopisanie;
  8. zainteresowania i hobby- zwięźle i krótko.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.