Praca zespołowa zdecydowanie ułatwia osiąganie nawet z pozoru nieosiągalnych wyników. Zdecydowanie łatwiej jest podołać trudnym zadaniom, gdy pracownicy sobie pomagają wzajemnie i wzajemnie się wspierają, motywują. Kiedy kierownik zespołu angażuje się także we wsparcie i usprawnienie pracy, jest to sytuacja modelowa. Niestety często kierownik woli trzymać dystans i być nieco ponad zespołem, pozornie pracując w grupie, współpracując. To naturalna obawa przed utratą autorytetu, jak i ujawnieniem braku kompetencji.
Mimo iż kierownik dystrybucji logistyki to jednak kierownik, to w rzeczywistości on także wchodzi w skład całego zespołu. W przypadku logistyki niezbędna jest komunikacja i kooperacja. Bez przekazywania sobie informacji i delegowania zadań ciężko jest ruszyć z miejsca, o czym najlepiej winien wiedzieć właśnie kierownik dystrybucji logistyki. To na jego głowie spoczywa podział obowiązków, monitoring postępu prac i kontrola jakości wykonywanych zadań zleconych. Z reguły stanowisko kierownika otrzymują osoby doświadczone. Dzięki stażowi pracy doskonale wiedzą co i jak mają robić, aby zespół działał należycie, by dochować terminu bez uszczerbku na jakości.
Zostaw odpowiedź