Ważne informacje

1Kierownik ds. dystrybucji i logistyki jest osobą zarządzającą łańcuchem dostaw w firmie z branży logistycznej. Podstawowymi obowiązkami osoby zatrudnionej na tym stanowisku pracy są:

  • organizacja i nadzór działalności dystrybucyjno-logistycznej na danym terenie,
  • kontrola kosztów zbytu i transportu,
  • odpowiedzialność za stan floty transportowej,
  • nadzorowanie gospodarki magazynowej,
  • koordynacja przepływu towarów na podległym terenie,
  • analiza, kontrola i współdziałanie w optymalizacji systemu dystrybucji,
  • prowadzenie negocjacji,
  • koordynacja kontaktów firmy z klientami, dostawcami i partnerami.

Osoba ubiegająca się o stanowisku kierownika ds. dystrybucji i logistyki powinna mieć wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne, transportowe lub logistyczne oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera (głównie programy z pakietu MS Office). W procesie rekrutacyjnym ważną kwestię może odegrać doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy, znajomość technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych, a także silna osobowość, umiejętność nawiązywania kontaktów i umiejętności negocjacyjne. W pracy kierownika przydaje się kreatywność, inicjatywa w działaniu, strategiczne myślenie i zdolności organizacyjne.

Miejscem pracy kierownika jest biuro firmy. Jest to praca umysłowa, samodzielna, pod nadzorem. Kierownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu (np. na stanowisko dyrektorskie), a jego wynagrodzenie kształtuje się na poziome od 4,5 do 10 tysięcy złotych.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *